sep. 18. 2010

Grattis pappa på födelsedagen!
Sitter hemma i min säng och ska snart dammsuga mitt golv lite och städa till lite här.
Anna är och provjobbar idag, för första gången.
Så jag håller alla mina tummar för att det ska gå bra för henne!
Var hemma hos Annie igår och kollade på film.
Först kollade vi på någon sorglig och jag grät som ett litet barn.
Sen skulle vi kolla på någon annan film.
Jag var så utmattade efter allt gråtande så jag somnade.
Vaknade när filmen var slut och tog en taxi hem med Anna.
Ikväll däremot blir det partaj!
Ska ut och fira att jag fyllt 20, för det har jag inte gjort tillräckligt.

Kommentarer
Postat av: Helle

You go girl!

Festa för mig med :)

PUSSAR!!

2010-09-18 @ 16:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0