sep. 13. 2010

Jag har varit då upptagen så jag har inte riktigt hunnit uppdatera.
Jag var på Electric picnic förra helgen, det var underbart.
Jag såg dom finaste banden och det var den finaste festivalen jag någonsin varit på.
Det regnade så mycket så att jag vaknade i en liten sjö av vatten på måndags morgonen.
Så jag tog bussen hem tidigt på morgonen och packade upp och packade ner igen.
För att sedan i tisdags åka hem till Sverige en liten runda.
Hemma i sverige fick jag träffa alla mina favoriter.
Jag fyllde även 20 år och blev vuxen över en natt.
Jag hade 20 års fest som var himla trevlig.
Sen åkte jag hem till Dublin igen.
Denna gången fick jag sällskap, anna flyttade med mig.
Och nu sitter vi här, vid mitt bord på mitt rum, nyss hemkomna från Annie.
Snart ska jag gå och lägga mig för att jag börjar jobba tidigt imorgon, igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0