sep. 1. 2010

Det är september.
Om en vecka är jag inte tonåring längre.
Om 2 dagar sitter jag och dricker lite alkohol på festival,
eller kanske jag till och med har vinglat mig bort till en scen och lyssnar på musik.
Om 6 dagar är jag hemma i Sverige.
Om 1 vecka och 2 dagar har jag partaj hemma i Sverige.
Om 1 vecka och 4 dagar är jag inte ensam här längre, då har jag Anna här.
Denna listan är fylld med ren glädje för mig.
Så överfylld med en massa fint att jag nästan gråter en skvätt.
September kommer antagligen bli den bästa månaden detta året.
Nu ska jag hänga upp tvätten som jag råkade lämna på golvet i en påse.
Jag fastnade i andra tankar och det slog mig inte förrän nu, att det måste upp om det ska bli torrt.
Sen ska jag borsta mina tänder och sova några timmar innan det är dags för jobb igen!
Förresten, gissa vem som får besök av 3 fina vänner i oktober och ska gå på Lady Gaga konsert med dom?
Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0