okt. 18. 2010

I fredags jobbade jag alldeles för länge, gick hem och duschade ochs en stack jag ner till Emmas kompis på förfest. Sen stack vi till ALT, där det var Lady Gaga tema. Vi hade nog lite för kul allihopa och vid halv 3 tyckte vi att det räckte för oss. Så vi gick till Charlies för att dom andra var hungriga. Jag tog en liten tupplur istället. Sen tog jag en taxi hem.
Anna väckte mig i lördags innan hon stack till jobbet. Efter att hon gått gjorde jag mig i ordning och tog bussen till flygplatsen för att hämta upp Axel som kom med flyget. Hängde med Axel i några timmar och sen gick vi och hämtade Anna efter jobbet. Sen gick vi hem och åt lite och tog sedan taxi tillsammans med Joppe hem till Annie. Lite senare gick vi hem till Cookie istället. Sen skulle vi ta bussen in till stan. Några av oss, bland annat jag, missade sista bussen, så vi fick ta taxi istället. När vi kom fram till The Academy insåg vi att vi nog hade råkat låsa inne både Ciara och Ev i huset. Som tur var glömde Cookie sitt leg och var tvungen att åka tillbaka i vilket fall som helst.
The Academy var kul som vanligt och vid halv 4 tog jag och Joppe en taxi hem.
Igår, söndag, så stack jag, Anna och Axel till Guinness bryggeriet och blev lite onyktra.
Sen gick vi på stan och sen var vi för trötta så vi gick hem.

Idag jobbade jag hela dagen och nu ikväll så har jag bara varit hemma.
Anna och Axel är på romantiskt äventyr någonstans.

Kommentarer
Postat av: mammi

Det var rysligt vad det händer en massa där i Dublin. Taxi hit och dit,förfest och en massa skojigt. Bara lev livet. I Hässleholm händer det säkert inte så mycket. Älskar dig! Puss å kram/ Mamma

2010-10-28 @ 15:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0