maj. 7. 2010

Jag är jätteförvirrad idag. Har ingenting att vara förvirrad över egentligen, jag har nog bara råkat lägga min hjärna någonstans. Hela dagen på jobbet har varit en liten katastrof, jag tänkte hela tiden, nu ska jag göra det här för att sen glömma bort det efter 5 sekunder och tillslut bara stå och glo mitt ut i ingenstans för att försöka komma på vad jag skulle göra. Nu när jag kom hem så tänkte jag "lite mat hjälper nog". Jag tog lite pasta men insåg att jag var jättemätt, så jag satte in det i kylskåpet igen för att 2 sekunder senare stå och ta lite flingor istället. Nu ska jag iaf snart gå ner till bion istället och se om det kan göra någon nytta.

Förresten! Igår blev jag bjuden på sushi, det var namnam.

Kommentarer
Postat av: Helle

Utbjuden? Av nån karl kanske?

Sushi är inte namnam för mig, men en karl just nu hade suttit fint ;)

2010-05-07 @ 22:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0