maj. 30. 2010

Nu ska jag snart gå och sova tror jag minsann. Efter 4 timmars sömn är man inte så pigg. Var ute igår, himla skoj var det, som vanligt. Annie gick vilse, Sarah ville slå någon kille, Annie grät och Leo skrek, Phoebe försvann, jag och chris råkade slå sönder två av Evs öl, jag fick en smäll på näsan och allt sånt där som vanligt.
Annie och Sarah sov här inatt, vid 11 följde vi Annie till jobbet och sen gick vi och fördrev tiden med att göra gratissaker vilket bland annat innehöll att gå till konstmuseum. Jag höll på att dö av uttråkning, men det var gratis så jag klagar inte.
Sen gick vi och hade picknick och låg i solen hela eftermiddagen, Ciara och Phoebe kom också och gjorde sällskap med oss efter ett tag.

Imorgon ska jag upp vid 5. Just nu vill jag bara dö av tanken på det. Bäst jag slänger huvudet på kudden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0