maj. 3. 2010

Idag är det röd dag och jag är ledig!
Helgen har varit bra, hejdåfest för andrea i fredags. Det var himla skoj även fast jag tappade bort en massa under kvällen. Klockan 6 på morgonen kom jag hem och somnade i min säng medans Matt, Gar och Vincent inte kom lika långt och däckade på golvet istället. Inte mig emot dock, för jag fick hela sängen för mig själv.

I lördags var jag så bakis att jag ville dö, tjejerna i huset gjorde mat och jag hjälpte till genom att rosta mackor och välja film. Efter maten så blev jag så trött att jag somnade och vaknade inte förrän några timmar senare. Funderade ett tag på att gå ut, men bestämde ganska snabbt för att vara hemma och titta på film.

Igår jobbade jag, min chef ville jobba med mig en söndag för att se om jag var värd en löneförhöjning, självklart var jag det. Jag är ju bäst! Så numera får jag lite mer pengar varje månad och även mer timmar och mer ansvar, dvs jag kan bli lämnad ensam i affären om någon behöver springa ett ärende eller liknande.
Så igårkväll efter jobbet mötte jag upp Ciara och vi gick hit och drack lite vin. Vid halv 12 mötte vi upp en arg Sarah, vi tog tydligen lite längre tid på oss än vad vi sa och förväxlade gator lite. Fast hon blev glad ganska snabbt igen och vi drog till Odeon och mötte upp Annie och Phoebe. Odeon sög och jag ska aldrig i mitt liv gå dit igen.
Fast jag och Ciara hade kul. I slutet av kvällen/natten stod vi och hjälpte till att städa (flytta lite stolar) inne på Londis i utbyte mot att dom skulle göra oss en Kycklingrulle även fast dom stängt.
Sen tog vi en taxi hem och somnade ganska snabbt.

Imorse vaknade vi för tidigt och nu ska jag ta en liten tupplur.


Kommentarer
Postat av: mamsen

Har försökt att få kontakt med dig på skypen men inte lyckats. Förmodligen ligger du och sover. Vi hörs senare i kväll. Puss och kram.

2010-05-03 @ 16:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0