maj. 27. 2010

Jaja, nu har jag varit lat och inte orkat skriva på en vecka igen och klagomål har kommit in.

Vad har hänt sen sist? Mamma, pappa, farmor och farfar var här och hälsade på i helgen, det var skoj! Mysigt att ha dom gamle här på besök.
I veckan har jag bara jobbat. Har jobbat öppning och stängning denna veckan tillsammans med Jenna, för att lära mig det inför nästa vecka.

Vår chef berättade för oss idag att från och med nästa vecka så ska jag och Jenna praktiskt taget sköta allt. Hon och jag ska täcka alla tiderna jämnt mellan oss hur vi själva tycker. Så antagligen kommer det bli att jag jobbar stängning och Jenna öppning, mest pga att hon är mer morgonmänniska än vad jag är. Så från och med nästa vecka börjar jag jobba 40 timmar i veckan. Vilket känns asbra!

Funderar stark på att ta en liten powernap nu innan jag ska laga lite mat. Har trots allt varit uppe sen 5 och ska jobba min första öppning själv imorgon. Vilket betyder att jag måste gå upp klockan 5 igen.

Sådärja, nu har ni fått en liten update, ska försöka bli bättre på att komma ihåg. :)


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Elin. Vad kul att du än en gång fått ökat förtroende, vi är jättestolta över dej. Puss Pappa.

2010-05-27 @ 18:29:31
Postat av: mamsen

Jättemysig helg hos dig. Nu vet jag hur du bor och var du jobbar. Bara så jobbigt att lämna dig. Va roligt att du har fått mer ansvar på jobbet. Betyder att du är bäst. Älskar dig! Puss och kram på dig. / mamma.

2010-05-28 @ 13:28:58
Postat av: Carro

STORT grattis till dig o jobbtimmarna!:) tolkar det även som att det betyder att du bli kvar där ett tag till gissar ja.. Tänk så snabbt ett år kan gå! Ta hand om dig! Kram

2010-06-03 @ 09:39:24
URL: http://carrohursomhelst.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0