maj. 16. 2010

Himla bra helg har det varit, som vanligt.
I fredags gjorde vi som bor här i huset mat och kollade på film. Dock somnade vi allihopa i soffan mitt i filmen. Men det var himla skönt.
Igår fyllde Matt 21 så vi stack hem till honom på lite partaj. Ja jösses säger jag bara, klockan 6 imorse somnade jag.

Idag vaknade vi vid 1 och sen försökte vi oss på att summera ihop kvällen. Sen fick jag skjuts hem och stack sedan direkt iväg till jobbet på lite espressoprovning. Det var ungefär vad jag behövde idag för att jag skulle vakna till, även fast vissa av dom smakade skit. :)

I veckan blir det jobb och sen i helgen kommer päronen och gammelpäronen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0