maj. 10. 2010

Helgen var ganska tråkig. Sov hela fredagskvällen och i lördags var jag bara hemma hos Annie och kollade på film.
Så igår var jag ju tvungen att göra något skoj. Yoann fyllde år så jag hängde med ut och firade honom.
Det slutade med att jag vaknade upp bakis idag, mindre skoj med tanke på att jag skulle jobba idag.

Veckan blir väl ungefär som vanligt, ut en liten sväng på torsdagkväll antagligen för att smygfira Matt. På lördag blir det däremot fest, Matts fyller år och ska ha lite partaj hemma hos sig.
Sen på söndag kommer Barry hem efter ett halvår i Riga!

Ja, förresten, Mamma jag har fått ditt paket och Margit ditt paket har inte kommit än. Dom sa på posten idag att en massa saker har blivit försenade sen vulkanen. Så förhoppningsvis så kommer det snart.

Jag hittade en sak idag som jag önskar mig i 20års present. Kostar dock några tusen och måste fraktas från Nya Zeeland eller Australien. Och det är väl här jag ska lägga till "Mamma och pappa ni vet att jag älskar er" och så lite valpögon på det.

Nu måste jag sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: pappa

är det en känguru du vill ha så är svaret nej.

2010-05-11 @ 08:38:19
Postat av: anna

haaaaaaahahahhahaha peter.

jag hoppas det är en känguru. ligga där och mysa i magfickan. najz.

2010-05-12 @ 10:53:21
Postat av: Elin

Jag hoppas verkligen jag får en känguru. Anna, du hade kunnat få vara med att ligga där och mysa i pungen (ja, det är det riktiga ordet för magficka) tillsammans med mig.

2010-05-12 @ 18:37:54
URL: http://tolvtrettionio.blogg.se/
Postat av: Pappa

Ni båda och en pung. Tror inte de.

2010-05-13 @ 12:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0