mars. 30. 2010

Jaha, då var det där fina somriga vädret borta. Idag har det fallit snöblandat regn från himlen. Jag blir så arg.
Jag håller alla tummar och tår som jag kan för att det ska bli fint väder till helgen!
Jobbade hela dagen igår och idag. Efter jobbet idag så gick jag inom bion och beställde biobiljetter tills på fredag när Helle och Becca kommer! Remember me blir då och jädrar vad det ska dregglas över Robban.

Nu ska jag ta tag i min tvätt och göra lite nytta, för en gångs skull.

Kommentarer
Postat av: Helle

Soon baby soon!!

Inte många timmar tills vi ses. Jag har som vanligt inte börjat packa än :) hmm! Köper en resväska i Dublin så det kan shoppas rejält. I like it a lot!!

Bion ser vi fram emot. Har köpt videomixgodis som vi kan käka under tiden som det dreglas.. Bäst att ta extra trosskydd med sig. PUSS PUSS

2010-04-01 @ 22:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0