mars. 25. 2010

Igår jobbade jag som en galning. 8-2, sen jobbade jag över till halv 5, 5 någonting. Sen börja jobba igen klockan 6 på mitt andra jobb till klockan 9. Vid 10 när jag kom hem var jag duktigt trött, jag satte igång datorn, kollade fejjan och sen vaknade jag upp klockan 4 imorse. Jag hade somnat ifrån allting, datorn med fejjan och msn var igång, alla lampor var tända i rummet och jag låg ovanpå sängen med alla kläder på.
Sen somnade jag om och sov i 2½ timme innan det var dags för jobb igen.

Idag har jag dock jobbat mindre 8-2 bara. Sen har jag gått rundor och försökt fixa med en massa tråkiga papper.
Råkade springa inom h&m idag också, fick lön idag så min plånbok kändes lite väl tom, så efter några minuter på h&m kom jag därifrån med ett par leggins, linne, armband och skor. Lika bra det!

Nu ska jag gå och städa köket, för det är min tur denna veckan, men jag har råkat glömma bort det!

Imorgon är det fredag och helg! :D Jag älskar helg. Särskilt älskar jag lediga helger. Tur att jag är ledig denna helgen. Imorgon blir det nog bio och lite party. På lördag ska jag nog till the Accademy. Gars fina vän April från USA åker hem på tisdag så det blir väl hejdåfest för henne på lördag!

Nej, köket var det nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0