mars. 22. 2010

Nu vill jag säga att jag är frisk, fast det vet jag ju att jag inte är. Jag ska fortfarande knapra penicillin i några dagar till. Men jag känner mig frisk, så frisk att jag glatt skuttade iväg till jobbet klockan kvart över 7 imorse.
Tiden på jobbet idag bara försvann, helt plötsligt var klockan 2 och vi slutade. Jag stannade dock kvar 1½ timma längre och fortsatte min lilla barista träning. Åh, jag skulle kunna prata på i evigheter nu om hur kul det var och vad vi gjorde. Fast antagligen är det bara jag som är uppspelt och tycker det är kul och intressant.
Så jag sammanfattar lite kort:
- min chef sa att om han lär upp mig helt (vilket det är tänkt) så kommer jag bli den yngsta han någonsin har tränat upp och han har tränat upp många under sina 30 år.
- efter att ha haft något timmes träning i torsdags och idag fick jag innan jag gick hem idag, denna responsen "jag är mer än överraskad". Vilket känns för jävla bra.

Jag hoppas verkligen att det fortsätter gå bra, för detta är så kul och jag vill verkligen göra detta. Kanske inte för resten av mitt liv, men just nu är det bara så rätt.


Kommentarer
Postat av: Helle

Bara ta åt dig av allt härligt han säger.

Du är bäst!! PUSS

2010-03-22 @ 23:13:36
Postat av: Pappa

Hello, I put a spell on you so i know what you have done. bade Mor och jag tycker valdigt syn om Liffy det var en san fin flod. Kul att det gar bra med din utbildning, just nu ar vi i Singapore i morgon aker vi vidare till Lankawi. Alskar dej Puss

2010-03-23 @ 08:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0