mars. 20. 2010. Tonsillitis

Johodå! Nu har jag varit hos en indisk farbror som kallade sig doktor. Självklart hade jag halsfluss, men den diagnosen hade jag ju själv kunnat göra. 55€ betalade jag för att han skulle lysa med en ficklampa i min hals och säga "ja, du har halsfluss" och sen skriva ut medicin till mig. Att jag sen var tvungen att lägga 20€ på medicin suger ganska hårt.

Jag har iaf en burk Ben&Jerry som väntar på mig i frysen, något måste man ju unna sig medans mina vänner är ute och festar till det.

Kommentarer
Postat av: Helle

Tycker så synd om min lilla plutt där borta. Men gott me glass iaf. Tänk att snart kommer söta syster o hälsar på. Ska bli såå skoj!!

I´m longing for U :) krya på dig!!

2010-03-21 @ 20:31:59
Postat av: Anonym

hej, lilla elin pelin, sjuk igen, du måste kläd på dig och däntligt, det är inte sommar än fast du kanske tycker det,så på med kläderna igen allså varma kläder.det är väll att syrran kommer passa dig ,då blir du frisk igen ,tänk på en inre eld så blir du frisk och varm igen,så gör munkarna i tibet. krya på dig faddermor tänker på dig.

2010-03-22 @ 20:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0