mars. 17. 2010

Happy St. Patricks day!

Om jag skulle säga att jag mår bra idag så skulle jag ljuga.
Jag mår skit, det blev lite för skoj igår tror jag nog.
Det är ju som sagt St. Patricks day idag och nästintill alla är lediga idag.
Och igår var alla ute och festade till det.
Så även jag.

Annie, Ciara, Phoebe och Sarah kom hit igår, vi åt och förfestade.
Vid 11 började vi gå mot Antics, när vi väl kommer dit så är det redan fullt.
Så vi stack in till Think Tank istället.
Kvällen var sjukt skoj och klockan 6 imorse satt jag ute med Sarah och drack upp den sista ölen.

9 imorse gick vi upp efter 3 timmars sömn. Vi skulle kolla på paraden som var klockan 12.
Vi kollade på paraden en stund men gav upp på grund av allt folk.
Så vi gick till karusellerna istället, dålig idé. Vi åkte två karuseller som snurrade lite för mycket för att min baksmälla skulle uppskatta det. Så Liffeyn fick smaka lite på min frukost som jag tryckt i mig 2 timmar tidigare.
Resten av dagen har vi mest bara gått rundor i stan, ätit och suttit i St. Stephens green i solen.

Min första St. Patricks day skulle nog faktiskt inte kunnat bli bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0