mars. 15. 2010

Jag kunde inte somna igår. Jag satte igång en film när jag skulle sova av den enkla anledningen att jag somnar efter 2 sekunder om jag har en film igång. Men inte igår inte. 2 timmar senare låg jag där och tittade på film och var rädd. The Orphan tittade jag på och det var inget bra beslut när jag låg här ensam för när jag väl skulle somna fick jag för mig att flicka i filmen låg i min säng eller att min dörr skulle öppnas av henne. Till slut somnade jag iaf.

Idag har jag jobbat. Efter jobbet gick jag hem och råkade somna lite i några timmar.
Så nu ikväll har jag duschat och gjort världens godaste nudlar. Jag ska alltid fortsätta göra såna övergoda nudlar.
Nu ska jag snart sova, sen imorgon blir det jobb 8-2. Efter det börjar firandet av St. Patricks day som är på onsdag. Detta kommer bli några hårda dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0