mars. 14. 2010

Igår, jobb till 12-30-19, dock gick jag hem vid halv 4 för där var ingenting att göra.
Mötte upp Annie och Phoebe, vi gick och åt billigaste kinesbuffén någonsin, 35 riksdaler bara!
Sen kom Sarah och Ciara och vi gick hem till mig och gjorde oss i ordning och förfestade. Lite senare kom även alla boysen.
Sen drog vi in till the Academy. En borttappad telefon, borttappad plånbok, återfunnen plånbok, dans och en massa kul senare så stod i utanför och försökte samla in ihop alla. Det var hopplöst och jag var sur för att min mobil var borta. MEN DÅ HÄNDER DET! Det ringer i Matts telefon och det är inte mindre än mitt nummer som kommer upp på displayen. Någon änlig själ hade hittat den och hon förklarade var hon var så jag hoppade in i första bästa taxi och åkte och hämtade upp den. Så jävla glad var jag.

Sen åkte jag, Annie, Sarah, Phoebe och Ciara hem till mig och däckade i sängen.
Imorse vaknade vi upp alldeles för tidigt, dock tvunget för jag och Annie skulle jobba.
En gammal man pratade om den heliga söndagen med oss på vägen ner till stan, vi försökte bli av med honom på alla sätt som gick, att bara ignorera fungerade inte. Inte ens att springa fungerade, han sprang efter som en galning.

Nu ska jag städa lite efter igår och sen ska jag nog sätta igång en film :)


Kommentarer
Postat av: Dennis Kristensen

Tjena elin, dennis här från farstorp om du kommer ihåg mig :P har hört att du har flyttat til dublin:D ska dit om 4 veckor längtar som fan:D:D

2010-03-15 @ 20:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0