mars. 11. 2010

Herregud, jag hittade nyss ett klipp på youtube där dom hade klippt ihop alla bidragen från melodifestivalen i år. Jag vet inte varför jag började titta, men i 7 minuter satt jag här och glodde och märkte knappt när det blev en ny låt. Alla låter ungefär likadant och har ungefär samma dåliga texter som nästan alla handlar om kärlek. Kom igen, kom med något nytt eller kör något gammalt? Gör bara inte låtar som suger rumpa.

Nu vet jag en som kommer att protestera, nämligen ingen mindre än min kära syster.

Nej melodifestivalen är inte my cup of tea (som dom säger här borta på den gröna ön) helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Anne frank.

Bejby. Imorgon åker vi till kanarieöarna. Kommer sakna dig, Vi hörs när jag är hemma, eller kanske där om jag hittar nåt internet. HEHEH

LOVE YOU lilla mjaui. <33<33

2010-03-11 @ 22:06:41
Postat av: Helle

VAAAA!!! Hade väl inte riktigt räknat med att få din röst. I år är alla låtarna i finalen riktigt jäkla bra tycker jag. En hel del ballader, vilket jag verkligen gillar. Kan aldrig få nog av den genren :) en riktig klassisk schlagerlåt, nämligen Pernilla Wahlgren. Eric Saade, oj oj oj en sådan sockersöt påg!!! Och likaså Ola. Bra låtar som jag kommer dansa till många gånger... Å så har vi tjejerna i Timoteij. Snygga heta brudar och en låt som kommer bli en riktig sommardänga!!

JAG ÄLSKAR SCHLAGER!!

2010-03-13 @ 00:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0