jun. 29. 2010

Jag är tillbaka i Dublin.
Att vara hemma var underbart, nej mer än underbart faktiskt.
Jag hann med en himla massa saker:
- mysa en massa med världens bästa brorson.
- åka till Malmö och skaka rumpan med Sonia på KB.
- åka till Båstad och pimpla vin med bästa Frida på slappemåndag@Madison.
- åka till Gbg med min bff Anna och säga hej till gustav och åka karuseller på Liseberg.
- hälsa på släkt och sånt där och bli bjuden på smörgåstårta.
- hälsa på alla som jag saknar lite extra mycket här borta.
- åka till Emmaboda och midsommarfestivalen.
- däcka vid lite stenar utan att veta hur jag kom dit.
- få allt för många myggbett.
- bli alldeles för himla fantastiskt full.
- festivala med några av Sveriges bästa människor.
- ha en alldeles för lång och mysig sista natt på midsommarfestivalen.
- gråta som tusan för att jag skulle åka tillbaka.
- vara lyckligare än någon kan förstå.
Fast jag måste erkänna, det är fint att vara tillbaka i stora staden igen.
Efter att ha tillbringat hela kvällen igår och idag med mina fina här så känner jag mig hemma igen.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Nu har jag läst detta ung. 50 ggr. så nu kan du få skriva något nytt. Pusspuss.

2010-07-05 @ 07:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0