jun. 16. 2010

Ibland blir jag bara så jävla glad på mig själv.
På väg hem från jobbet idag råkade jag gå inom en affär.
Jag skulle bara kolla lite och sukta efter den där röda adidasjackan.
Och vad hänger inte där på reastället om inte just den jackan jag vill ha.
I exakt rätt storlek och endast en kvar.
Plus att den var sänkt till mer än halva priset.
Tack banken för att mitt kort inte fungerade förra veckan så att jag kunde köpa den då.
Ännu mer tack till mig själv att jag inte hade mitt svenska bankkort med mig förra veckan.
Jag är fan bäst.
Nu ska jag duscha och hänga upp tvätten.
Inatt får jag dock sova utan lakan och sånt för det ligger i tvätten och är blött.
Råkade glömma den lilla detaljen.

Kommentarer
Postat av: Helle

Kan ju inget annat än att hålla med om att du är bäst! Det måste du ha från din storasyster :)

2010-06-16 @ 23:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0