jul. 9. 2010

Det är dagar som den här som jag inser hur mycket jag älskar mitt jobb och framför allt kunderna.
Igår kom en kund in med 4 stycken biljetter till VMfinalen på söndag. Dom ska visa det på storbildsskärm på en arena här, 10 000 personer beräknas komma dit. Så jag och Jenna fick 2 var.
Idag hade vi lunchkonsert. En av våra kunder, Mark, kom in med sin gitarr och hade en liten 45 minuter lång spelning. Kunderna sjöng med och alla var så glada och tyckte det var en spn bra idé. Både jag och Jenna fick en-kille-spela-gitarr-och-sjunger-förälskelse på några stycken.

För att göra dagen ännu bättre så fick vi en 50 euro bonus av vår chef idag.

Kommentarer
Postat av: Helle

Det är såna här dagar man älskar att läsa din blogg. Sätt nu rejäl sprätt på bonusen :)

o ha så kul på VM-finalen.

PUSS PUSS

2010-07-10 @ 13:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0