jul. 26. 2010

Egentligen har jag bråttom, men känner ändå att jag måste skriva lite snabbt.
Mamma åkte hem imorse, hon har varit här i helgen.
Det har varit så fint och underbart att ha henne här.
Vi har mest gått rundor och njutit känns det som.
I fredags stack vi till IKEA och handlade saker till mitt rum, sen hem och sätta ihop det.
När vi väl vara klara var vi så trötta så vi beställde hem lite kinamat och drack vin till det.
Efter maten somnade jag på 5 minuter ungefär.
I lördags började vi dagen med att gå och handla frukost, sen gick vi ut och shoppade och sen på kvällen gick vi och åt spansk mat, drack lite vin, gick ut på puben och lyssnade på musik.
I söndags gick vi rundor på stan för att sen ta bussen ut till hamnen där det var "World culture festival". Åt lite mat och gick rundor. Vid halv 10 tog vi tåget hem.

Nu ska jag hem till Cian och se hur han mår.

Kommentarer
Postat av: Helle

Har redan fått lite skvaller från mammi..

Jag kollar resor just nu till dig, eftersom jag saknar dig o Dublin massor! Kanske september/oktober.

Hälsa Cian såå gott från mig o Bella!!

PUSS PUSS

2010-07-26 @ 22:43:37
Postat av: mammi

En mycket underbar helg hos dig. Mycket shopping och rundvandring i Dublin. God mat, gott vin och gott kaffe. Kommer gärna tillbaka till dig och Dublin.

2010-07-27 @ 10:24:55
Postat av: Anna

Nu är jag hemma missan! Längtar efter di! POUSSSSS

2010-07-30 @ 23:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0