jul. 17. 2010

Stack hem till Ciara igårkväll och drack snakebites. Vilket från början lät äckligt men visade sig vara gott.
Sen stack vi till Doyles och mötte upp Sarah och alla grabbsen.
Vid 4 tog jag en taxi hem och däckade i min säng.

Idag hade jag tänkt gå upp tidigt för att sticka hem till Sarah. Hade till och med ställt klockan och allt. Dock hade jag ställt den på 10am istället för 10pm. Så vid halv 1 vaknade jag upp och fick lite smått panik.
Så nu skippar jag att åka hem till Sarah och drar ner till stan istället och möter upp Mark. Vi ska shoppa och jag får agera som den bestämmande flickvän som säger åt honom vad han ska köpa.

Ikväll blir det nog lite party igen, måste ju passa på denna helgen för nästa helg är min kära mammi här.


Kommentarer
Postat av: mammi

Ja, nu kommer jag snart till dig. Ska bli så kul så kul. Längtar till dig. Vi ska ha en mysig helg. Sov gott!

2010-07-18 @ 22:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0