jul. 10. 2010

Gick hem till Phoebe igår kväll och drack lite vin, det var mysigt.
Vi spelade lite "king" och jag hatade några människor lite för mycket. Men ibland har jag bara inte tålamod till att stå ut med vissa. Fast utöver det så var det mysigt.
Vid 2 så traskade jag hemåt i regnet och somnade i min säng så fort jag kom hem.
Efter en 12timmarssömn vaknade jag upp och kännde mig för en gångs skull utvilad.

Nu ska jag snart gå bort till Phoebe igen, i regnet igen. Jag väntar bara på att toan ska bli ledig så att jag kan putsa till mina gaddar.

Btw, drömde inatt att min bästis och min mamma var här och hälsade på mig.
Tusan vad jag saknar dom. Tur att dom kommer snart.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan få skicka hit lite regn, sitter nu på ambulansen i degeberga 38gr varmt.Hoppas det blir fint till mamma ska komma. Saknar dej Puss Pappa

2010-07-11 @ 16:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0