feb. 9. 2010

Dålig uppdatering igen, jag vet! Men jag skulle uppdaterat igår, men det gick inte att logga in.
Just nu är jag hemma på mellanlandning mellan mina jobb.
Så vad har hänt sen sist? Sist jag skrev var i onsdags har jag för mig.

I torsdags jobbade jag, efter jobbet stack jag, Matt och Robbie och skulle kolla på rugby. Så dom hämtade upp mig i stan när jag slutat. På väg dit så fastnade vi i bilkö och sen körde vi lite vilse också. När vi väl kom fram regnade det och det var en minut kvar av matchen. Så det enda som vi egentligen hann se var slutsignalen och när dom tackade och sånt där.
Så vi bestämde oss för att köra hem till Matt istället, för han bodde nära. Väl där satt jag och pratade med hans överentusiastiska mamma som ÄLSKAR sverige och som ville veta allt om mig. Haha. Fast det var ganska trevligt.
Vi satte igång en film och jag somnade i soffan. Vid 11 väckte dom mig och körde hem mig.

I fredags jobbade jag hela dagen. På kvällen skulle jag gå till något gig som var till förmån för Haiti tillsammans med Robbie och Matt. Det var helt okej, inte så jättebra band där, men bättre än ingenting iaf :)

I lördags, ojojoj. Jobbade någon timme på dagen, sen gick jag hem och gjorde mig i ordning. Vid 9 kom Sarah, Phoebe, Ciara, Annie, Matt och Mark hit och förfestade. Sen stack vi till Think Tank och jag har inte så mycket att säga om det, för jag kommer knappt ihåg det. MEN VAD SKOJ JAG HADE! :D Det jag kommer ihåg/har fått berättat är att en vakt kysste mig, jag slog huvudet rakt i ett bord, jag har suttit utanför och sjungit sånger från Moulin Rouge, jag har fått gratisdrinkar av en ful bartender och en massa annat.
När allting stängde så gick jag, Matt, Mark och Phoebe och handlade kycklingbaguetter märkte vi dagen efter då alla vaknade upp och smakade vitlök i munnen. Dom 3 sov här och vid 12 vaknade vi till liv för att Mark skulle till jobbet. Sen tvingade jag Matt att följa med mig och leta skor och handla mat och Phoebe gick hem. Sen sov jag resten av söndagen.

Igår jobbade jag bara, ungefär så intressant var det.

Jobbar som en galning denna veckan, men jag gillar det för jag får en massa pengar :D Det gillar vi. Nej, nu ska jag ta något att äta och sen ska jag gå och jobba.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Nu är jag jätteorolig, du har slagit huvudet i ett bord. Hur gick det med bordet?

2010-02-10 @ 15:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0