feb. 3. 2010

Jag har blivit dålig på att komma ihåg att uppdatera.
Vad gjorde jag igår? Jag kommer knappt ihåg. ELLER JO! Jag jobbade först 8-2 på Bald Barista och sen 3-6.30 på Café Sofia (som det nya caféet som jag jobbar på heter). Sen gick jag hem och lagade mat och sen vid 11 stack jag till Trashed och skakade lite på rumpan.

Var ledig idag så råkade sova ända till 1. Var uppe en sväng vid halv 10 och ställde alarmet på bara en timme och tänkte att 11 kunde vara lagom att gå upp. Men nej, jag stängde av det och sov lite till.
Sen resten av dagen har jag varit så jäkla duktig! Jag har städat vardagsrummet och jag har slått väck is ifrån vår frys, där var så jädra mycket is efter att det råkat stå lite öppen över natten, och vi hade inte tid till att frosta av den. Så jag tog en stekspade och började slå väck isen istället. Jädra effektivt måste jag säga!
Sen har jag varit och handlat och tillagat mat för ikväll och för imorgon. Och nu sitter jag och jäser i sängen, mätt som en strandad val!

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

oj du är jobbarn alltså. förresten, lite good news! jag ska börja jobba på måndag, det är naaajs. jag behöver lite cash. i helgen blir det bara mat och mys haha. vad ska du göra bejb?

2010-02-06 @ 02:20:38
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

yes har redan fått en hel del! (: hoppas du får kul ikväll missy!

2010-02-06 @ 18:45:28
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Helle

Ja minsann sis. Du har blivit dålig att uppdatera din blogg. Tur man har skype så man ändå får se dig o prata med dig. Lite skvaller på g??

PUSS & KRAM

2010-02-08 @ 22:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0