feb. 28. 2010

Godmorgon!

Har precis vaknat, vet inte riktigt hur jag mår. Igår kväll så kom Annie, Phoebe och Ciara hit och förfestade. Jag mådde jättebra ändå till 10 minuter innan vi skulle sticka, då kändes det som om jag fick en fet feberattack och jag blev helt slö. Så jag tog en panodil och gick ut ändå. I taxin kände jag mig bättre och hela vägen till stället som vi skulle till mådde jag bra. Sen när vi väl var där så började jag må skit igen. Det gjorde ont i kroppen och huvudvärk så jag bestämde mig för att åka hem. I taxin på väg hem mådde jag helt plötsligt bra igen, men jag åkte hem ändå och sov.
Så jäkla trött är jag på det. Har mått såhär hela veckan och det suger.

Jag ska iaf gå och gära lite frulle nu, sen ska jag jobba hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

den har varit bra tack! lite fest och så (: hur har du haft det bejb?

2010-02-28 @ 22:46:00
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0