feb. 25. 2010

Igår jobbade jag 8-12 och sen 16-21. Under dagen som gick blev jag febrig, så jag slängde i mig några värktabletter och sen mådde jag bra. När jag kom hem igår mådde jag inte bra däremot. Jag satte igång en film och 5 minuter senare låg jag och sov som en stock. Vaknade dock upp vid 2 och tog av mig kläderna och linserna och sen fortsatte jag sova. Imorse vaknade jag och mådde lite dåligt igen, så jag slängde i mig lite fler värktabletter och gick och jobbade. Just nu har jag ingen feber iaf, dock vet jag inte om det beror på att jag har blivit bättre eller om det är dom där fina värktabletternas förtjänst. Min hals är jättejobbig däremot, den gör inte ont men den kliar och är hostig. Öh, nedrans hals.

Nu ska jag gå och duscha och sen ska jag sova, jag orkar inte hosta och hålla på. Bättre att sova så att man inte märker av det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅÅÅÅH stackars dig!!!!!! tänk så har du fått den sjukdomen från mig. :( i så fall: FÖRLÅT!!!!!!!!



love you



XX



your dear anzi

2010-02-26 @ 10:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0