feb. 1. 2010

Jag var så trött igår att jag inte orkade göra någonting alls, låg bara i min säng hela dagen vilket har lett till att min rygg är lite öm idag, är inte van vid att ligga ner så mycket. Lördagskvällen blev skoj, vi var på Think Tank och det var något av det sjukaste på länge. Det slängdes glasflaskor, människor hade dom sjukaste danserna på länge, en kille som liknande en blandning mellan Roger Pontare och Jesus smiskade mig med sitt hår i ansiktet vid flera tillfällen under kvällen och min kofta försvann.
Men det var trevligt som tusan!

Idag har jag jobbat. Efter jobbet stack jag och Abbey och mötte upp Sophie som bodde här i huset när jag flyttade in. Dom gick och åt och jag agerade middagsunderhållning, sen gick vi och kollade lite på stan och försökte prata om allt som hänt, vilket var en hel del.

Nu ska jag fortsätta att göra mig iordning, ikväll blir det Whelans igen med pojkarna mina. Jag kör på dubbla lager strumpbyxor under jeansen för att förhindra att frysa rumpan av mig.

:)

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

allt är bara bra med mig förutom att jag är lite död i kroppen för tillfället. gick och halkade på fyllan i lördagsnatt. 10 minusgrader och klackar går tydligen inte ihop. ska du jobba mycket i veckan bejb?

2010-02-02 @ 00:13:13
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0