aug. 3. 2010

Det var långhelg här i helgen. I fredags gick jag och Naimh och tog några öl efter jobbet tillsammans med Keith och Barry. Vid 6 gick jag hem och tog en liten powernap och vid 8 kom Annie och Ciara hem till mig och förfestade lite. Jag fick kramp i magen senare på kvällen och tog en taxi hem.

I lördags gick jag rundor lite på stan, på kvällen kom Ciara hem till mig och vi beställde mat och drack vin. Sen gick vi ut och mötte upp grabbsen. Efter för mycket shottar, borttappande och spya tog jag en taxi hem och Ciara åkte hem till sig.

I söndags kom Sarah, Annie, Phoebe och Ciara hem till mig. Alla blev lite för glada, Annie åkte hem och vi hamnade lite överallt under kvällen. Vid 4 tog vi alla, utom Annie då dvs, en taxi hem till mig.

I går segade vi hela dagen och försökte minnas kvällen innan. Dom andra åkte hem och jag och Phoebe gick och hämtade min dator och sen drog vi på bio.

På lördag kommer Anna hit! Jag kan inte längta mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0