aug. 23. 2010

Jobbade idag, sen gick jag hem och tog en powernap på golvet.
Jag hade tänkt ha en lugn hemmakväll så jag började laga lite mat.
Precis när jag börjat koka saker så ringer min chef och säger att dom allihopa ska ut och äta på restaurang ikväll och undrar om jag vill komma. Klart jag vill det, det är ju gratis mat. Hehe.
Så rusar in i duschen medans maten kokar, slänger på mig kläder, ut och gör klart maten. Och nu 20 minuter senare sitter jag här och äter lite av maten, kan inte hålla mig är så himla hungrig. Om 50 minuter ska jag vara utanför jobbet och möta upp dom andra. Känner trots allt att jag har ganska gott om tid.
Iaf, uppdatering från helgen kör jag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0