aug. 15. 2010

Jag hade planerat en hemmakväll i fredags.
Klockan 12 var jag på väg ner till stan.
Stack till doyles, drack alldeles för många shottar och hade hur kul som helst!
Vaknade upp klockan halv 3 igår och började göra mig iordning direkt.
Stack ner till stan och mötte upp Annie.
Efter lite mat i magen stack vi hem till Annie, hon gjorde sig iordning och sen stack vi hem till Ciara.
Vi hade någon drink hemma hos Ciara sen stack vi till hennes systers 21års fest.
Vid halv 12 drog vi till en annan fest.
Den var helt okej ändå, fast jag hade inte haft något emot om vi inte stuckit dit.
Halv 6 lyckades jag få Sarah till att åka hem med mig.
Nu har jag varit vaken i en timme, råkade sova till 3 idag.
Ska planera födelsedag lite och sen ner till stan och möta upp Annie och Phoebe för lite söndags uppdatering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0