aug. 12. 2010

Anna kom som sagt hit i lördags.
Spenderade fredagskvällen hemma hos Sarah tillsammans med dom andra bruttorna. Vi lagade mat, kollade på film och grät. Så i lördagsmorse tog jag bussen från Sarahs hus ut till flygplatsen och hämtade Anna.
Vi åt frulle där innan vi tog bussen hem till mig. Vi var bara hemma hela dagen och segade. Efter att vi ätit och gjort oss i ordning tog vi vid 6 bussen hem till Sarah för lite förfest. Sen in till stan igen och skaka rumpan på Propaganda.
I söndags chillade vi rundor i stan hela dagen tillsammans med Cian, gick och åt brunch, drack kaffe i solen i parken och var bakis. Senare på kvällen gick vi på bio, Knight and day kollade vi på, helt okej var den. Sen skulle vi hem och kolla på en annan film, men vi hann somna innan vi hann sätta igång filmen.
I lördags gick vi upp i tid för att sen gå ut på stan och fixa med annas cv. På kvällen lyxade vi till det med restaurang. Efter restaurangen mötte vi upp dom andra bruttorna och drack en öl. Efter det stack jag, Anna, Phoebe och Ciara hem till mig. Matt och Eoin kom och vi satt uppe till 4 och drack ännu mera öl.
I tisdags gick vi också upp tidigt för att dela ut ännu fler cv. Sen stack vi till zoo:et och kollade på djuren, vi blev som barn på nytt och tyckte att det roligaste var när elefanten bajsade.
Sen åkte vi hem tog en liten powernap och gjorde oss i ordning. Phoebe, Emma, Eoin, Matt och Cian kom hit och förfestade lite. Sen stack vi till cunt och "detta var den bästa kvällen" som anna sa. Vid klockan 4 på morgonen satt vi och drack vin och åt indiskmat på någon restaurang, efter det tog vi en taxi hem.
Bakis och trötta vaknade vi upp tidigt på onsdagen för att sticka ut och shoppa det sista. Det blev inte så mycket shoppande, vi var för trötta. Så vi gick hem och vilade istället i väntan på bussen till flygplatsen.
Så nu har Anna åkt hem och allt har återgått till det normala. Jobbade heldag idag, dvs 6.30-16.30 och likadant blir det imorgon, så nu ska jag snart sova. Är dödens trött och längtar tills lördag morgon, då ska jag sova alldeles för länge.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Verkar som ni

2010-08-13 @ 00:04:58
Postat av: mamsen

Vet inte vad som hände vid förra komentaren? Verkar som ni har haft fullt upp när Anna varit hos dig. Bra att ni har roligt. Har pratat med Anna i kväll och fått lite information om hennes besök hos dig. Hoppas någon nappar på hennes cv. Skall krypa till kojs nu. Godnatt min goa tös.

2010-08-13 @ 00:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0