apr. 5. 2010

Nu har Helle och Becca åkt hem. Himla trevligt att ha dom här.

I fredags så mötte jag upp dom när jag slutat jobbet, vi gick hem till mig och lämnade sakerna, sen gick vi ut och shoppade. Runt 6 gick vi och åt och sen var på bio, som jag har nämnt tidigare. Robban var porrig, Becca sov och jag och Helle grät. Sen gick vi hem och sov.

I lördags gick vi upp tidigt och klockan 9 började vi vår shoppingrunda. Efter några timmars shopping blev vi hungriga och stack till mitt jobb och åt och drack kaffe. Sen fortsatte shoppingen. Vid 7 tog vi taxi hem. Sen hade vi picknick och förfest på stranden i mitt rum. Sen var det bara att göra sig i ordning och gå ut och partaja.

I söndags så vaknade vi till liv vid 11 vi gjorde oss i ordning och skulle gå och kolla på påskparaden. Vi kom dock för sent och missade hela paraden. Så vi åkte till IKEA istället. På kvällen gick vi och åt på Hard Rock och sen var vi på Fitzsimons en runda och lyssnade på musik. Sen blev dom gamla trötta så vi tog en taxi hem.

Tack Helle och Becca för denna helgen! Ni är sjuka i huvudet.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Nu har vi kommit hem och semestern är slut. Allt är som vanligt igen. Jobba, jobba och jobba. På mina städjobb var det bara så skitigt. Ingen hade städat under dessa 3 veckorna. Blev välkommen med kramar av de boende på Solhäll. Kändes som om det var en hel del som hade saknat mig. Kul att ni har haft roligt när töserna har varit hos dig.Har försökt få tag i dig på Skypen men inte lyckats. Jag är fri i morgon då hörs vi.

2010-04-05 @ 22:59:15
Postat av: Helle

Vilken underbar beach du hade sis :) det var så hett, så hett. Alla kläder åkte minsann av...

Vad kan jag säga, är vi verkligen såå sjuka i huvet? Ok då!

Jag älskar Dig! LOVE

2010-04-06 @ 23:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0