apr. 30. 2010

Första gången jag inte firar valborg i år. Men inte är jag ledsen för det.

Min chef kom hem från sin 3veckors semester i NyaZeeland i onsdags. Sen dess har vi fått lite presenter varje dag.
Vin och handkräm (lyxigt skit gjort av fårull) igår. Och idag kom han med en tröja som enligt prislappen kostade ungefär det jag tjänar på en vecka! Haha.

Igår gick jag ut och imorse klockan halv 7 kom 2 fulla killar och 1 övertrött kille hem till mig direkt från efterfesten och chillade i min säng och spelade sanning eller konka i en timme innan dom skjutsade mig till jobbet. Det var fint.

Nu har jag precis duschat och ska ta och äta lite, sen ska jag göra mig iordning. Ikväll ska vi ut och ha hejdåparty för Andrea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0