apr. 11. 2010

Uppdatering var det ja. Jag glömmer visst bort det ibland.

Fast det händer ju inte så mycket skoj i veckan, jag mest bara jobbar och träffar kompisar och sover.
Denna helgen har det dock hänt lite mer. I fredags gick jag och Sarah ut, herregud vad skoj vi hade. Kom knappt in på stället för att det var för fullt. Vi dansade tills jag trodde att mina fötter brann. Sen klockan 5 däckade vi i min säng.
Igår sov jag halva dagen, sen gick jag ner till stan och mötte upp Eva för en kaffe och lite skitsnack.
Sen mötte jag upp Annie och Phoebe, vi gick hem till mig och hämtade saker, sen stack vi hem till Annie. Sarah och Phoebe kom också och vi förfestade lite. Sen stack vi ut. Jag blev sur pga att italienare är så jävla slibbiga, men förutom det så hade jag skoj!
Nu har jag nyss vaknat. Ska möta upp Johnny i stan snart och få mina grejer från Annies hus och även ge honom hans saker i min väska.

Ikväll ska jag nog skita i brallan och kolla på Paranormal Activity.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Sånt är livet! Jobba hela veckan lång och ha roligt på helgen. Har precis lagt något underbart i min säng. Hampus skulle tvunget somna i farmors säng. Han är bara så gudomligt söt där han ligger och sover. Kul att du har haft roligt i helgen. Vi planerar att komma och hälsa på dig.

2010-04-11 @ 20:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0