apr. 1. 2010

Första april och jag har lyckats lura några stycken. Bl.a. gick någon på att jag var gravid i 2a månaden. Det var kul.

Jag har jobbat hela långa dagen. Det har också varit ganska kul.

Jag har även städat hela kvällen och tvättat har jag också gjort, det har varit mindre kul.

Imorgon kommer min syster och Becca hit, det ska bli kul iaf. Jättekul till och med.

Jag är så trött nu att mina ögon snart faller ihop. Men mina lakan ligger i torktumlaren, så jag kan inte sova förrän dom blir torra.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

glad påsk flickor och tar det lungt med ölen skååååål

2010-04-02 @ 20:22:16
Postat av: Anonym

det var av faddermor

2010-04-02 @ 20:23:30
Postat av: pappa

andra månaden, jag trodde det var tredje. vi är hemma nu men du är inte inne på skypen. hörs imorron. pusspuss till dej och helle

2010-04-03 @ 20:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0