united colours of benetton.

helt plötslit känns allting mycket bättre. gick inom united colours of benetton efter att jag varit nere på pull and bear(jobbet jag fick igår) och pratat lite med dom. dom på UCOB blev jätteglada och se mig och berättade att dom hade försökt ringa mig igår, men att dom inte kom fram. sen ville dom att jag skulle börja jobba imorgon!!!
så jag tackade ja till det jobbet. ringde till pull and bear och tackade nej. främst för att jag får mer timmar på UCOB, dvs mer pengar, dvs finare lägenhet! :D och mer kläder som jag kan shoppa! WOHO!
idag ska jag fira genom att äta lite kinamat ikväll, i min ensamhet! HAHA.

Kommentarer
Postat av: Carro

STORT GRATTIS TILL DIG! Lycka till med det nya jobbet, helt galet fort det gick att få jobb.. Är ju inte ens en vecka sen du va i älmhult o nu en ny arbetsplats sisådär många mil iväg..

Postat av: Elin

Tack! :D ja, det är verkligen helt sjukt hur fort allting har gått! jag har ju bara varit här i 4 dagar nu! även fast det känns som om jag har varit här i flera veckor!

hur går det för dig där hemma, mycket jobb på ikea?

PUSS!

2009-10-01 @ 23:53:31
URL: http://tolvtrettionio.blogg.se/
Postat av: Carro

..ja tack vare utlåningarna så har jag heltid(eller mer!) nu ett tag framöver, känns kalas, plus hotelljobbet i malmö..Så, jaa nån fritid finns då inte och en massa trötthet kommer troligen utvecklas..Dock: Big smile in my face!:) haha. Ha en trevlig första helg i Dublin! Följer varje steg du tar, på bloggen.muhaha! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0