tisdag.

eller är det tisdag? det är det väl? jo det är det. jag är helt förvirrad i dagarna här!
idag gick jag upp vid 9, åt frukost, gjorde mig iordning och sen gick jag ut på stan med 50 cv i famnen.
efter att gått in alla butiker som jag skulle vilja jobba i och kom på var jag 40 cv fattigare och började traska hemåt. jag behövde mat i magen och jag behövde plåster till mitt skoskav. när jag var precis utanför hostlet ringde min mobil. det var chefen för en butik som heter pull and bear som ringde, hon ville att jag skulle komma på intervju en timme senare. jag blev nervös och stressad. sprang in, tog på plåster, lämnade mina cv i väskan och rusade ner på stan och åt något snabbt på vägen. 5 minuter innan jag skulle vara där stod jag en bit utanför och höll på att kissa ner mig så nervös jag var.
intervjun gick bra, tror jag iaf. det kändes bra. jag skulle få besked imorgon kväll eller i övermorgon, när de intervjuvat klart alla som sökt.
så håll tummarna för mig! eller ja, håll tummarna för att något av de andra också hör av sig! :)

ikväll har jag bara suttit och sökt jobb genom dublins arbetsförmedlings hemsida. jag är trött i huvudet och ska nog gå ut på en promenad snart för att få lite frisk luft. sen ska jag nog gå ner i källaren och se vilken film som visas här ikväll och kanske se den. annars ska jag nog se på svenska hollywoodfruar genom datorn. det lockar ganska mycket faktiskt. höööhö.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0