jobbig söndag.

igår var jag i hultet och festade till det lite. det var trevligt som attan.
förfest hemma hos emelie/grannenilägenhetenunder. sen blev det wärkstan och en jädra massa dans.
nattmaten på torget var något av det bästa på kvällen och jag är bäst på att tränga mig.
när jag gick hem till farmor&farfars hus för att sova hade jag så ont i magen att jag fick stanna till då och då och andas.

idag vaknade jag relativt tidigt och på hyfsat bra humör, så jag tog bilen och körde hem.
väl hemma kom det en massa släkt efter bara någon timme och skulle fira mig. jädra hittepå.
fast jag blev lite rikare under dagen. tänk om man skulle fyllt år några gånger i veckan, då hade man inte behövt jobba.

ikväll har jag gjort dåliga försök till att packa den lilla packning jag ska ha med mig imorgon.
det har slutat med att det ligger några plagg på golvet som jag ska orka packa ner.
imorgon.

nu ska jag nog gå och sova. jag är på sånt där konstigt humör som gör att jag kommer bli cp om jag är vaken ett tag till. och det vill jag inte.

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0