ett år äldre.

jaja, nu har jag varit sådär dålig igen.
sist jag skrev var i söndags, tror jag?
i måndags kom iaf min älskade frida hit, det gjorde mig himla glad.
hämtade henne på stationen, fixade lite saker till mamma.
på kvällen var vi bara här hemma och myste.
satt ute i flera timmar och drack vin och rökte vattenpipa.

i tisdags fyllde jag år. det firade vi med att äta frukost på mcd, fancy ska det va!
sen körde vi till kstad och gick i lite affärer.
på kvällen var vi trötta och sega så vi lagade sushi och blev ännu tröttare och segare.
fin fin födelsedag.

i onsdags skulle jag börjar jobba klockan 12 så jag och frida åkte in till stan lite tidigare än vad vi behövde och gick och köpte kaffe.
frida hoppade på sitt tåg och jag hoppade på mitt.
efter att jag jobbat klart gick jag hem till farmor och farfars tomma hus och sov där.

började jobba klockan 6 imorse.
det var även min sista dag, vilket var lite sorgligt.
jag kommer sakna alla där så otroligt mycket.
det är lite jobbigt. men det får gå ändå.

nu ska jag snart sova innan mina ögon ramlar ihop. 

Kommentarer
Postat av: Carro

Oh! Ett stort GRATTIS på födelsedagen!(något försenat, men ändå, visste ju inte innan..) Synd vi knappt hann prata din sista dag men: Lycka nu till med allt i "utlandet", tihi, och styr upp Älmhults-andan i Dublin! KRAMAR

Postat av: Elin

TACK! :)

vi får hoppas på att du jobbar när jag kommer dit och hälsar på innan jag åker. då blir det fikatajm! :D

håll älmhult i shack nu när jag inte är där!

2009-09-13 @ 23:56:36
URL: http://tolvtrettionio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0