det är september!

oj, ja jävlar! det är september nu.
det händer mycket i september.
det blir höst.
jag fyller år om 6 dagar (oj, jag blev jätteförvånad över att det var så kort tid kvar)
jag och jesper åker på äventyr på irland om 13 dagar.
jag flyttar ensam (HJÄLP!) till dublin om 25 dagar.

nej fan nu blev jag nervös. så mycket jag måste hinna med innan, så många jag vill hinna träffa innan! och jag som bara vill lata mig och sova bort dagarna. haha. som jag gjorde igår, jag låg hemma på en filt utomhus och sov i princip hela dagen. jääädrar vad skönt det var förutom när det kom en hund klivandes över mig, eller när han la sig på mig, eller drägglade mig i örat. när hunden väl inte var ute så kom det två katter och bet mig i benen, rumpan och fötterna. att dom inte dog är förvånande!

jaja, idag har jag jobbat, det kändes onödigt och jobbigt, då vi hade möte i någon timme under mitt 6timmars pass. även fast jag var sjukt pigg halv 5 imorse blev jag trött som attan till slut. konstigt? nej.

haha, nej nu blev detta lite osammanhängande känner jag, men det kan bero på trötthet och överkonsumtion av kaffe hemma hos katti ikväll.

godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Elin när ska du lära dig, ingen bryr sig

2009-09-02 @ 23:47:32
Postat av: Elin

anonym.

1. löjligt att inte skriva vem du är

2. du bryr dig tydligen inte så läs inte :)

2009-09-05 @ 17:16:09
URL: http://tolvtrettionio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0