äntligen.

om exakt 2 timmar sitter jag och jesper på tåget påväg upp till gbg! woho!
imorgon flyger vi som sagt till dublin för att sen ha semester en vecka på irland.
awesome!
men ikväll när tåget anländer till gbg kommer världens bästa dennis och möter oss på stationen. sen ska vi umgås med honom hela kvällen och natten. mycket bättre än att bo på något jädra vandrarhem, 1000 gånger bättre MINST. för så saknad som han är!

jag var färdig packad och klar för några timmar sen. och min packning är fan inte att leka med. det är den minsta jag någonsin har haft med mig. jag känner mig hyfsat stolt. och är faktiskt inte orolig över att jag inte ska klara mig med det lilla jag har. tänk om jag alltid kunnat packa så här lite?



nu ska jag göra mig iordning! så att jag inte behöver stressa mer än vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0