söndag.

efter att ha sovit några timmar igår mitt på dagen, vaknade jag upp med en lite mildare bakfylla. men jag hoppade in i duschen, gjorde mig i ordning. sen gick jag ner på stan och mötte upp conor, en kille som jag och  jesper träffade när vi var i galway! vi gick och åt och försökte få bukt med min bakishet. det hjälpt med kinamat vill jag lova! sen gick vi och köpte några öl och gick och satte oss vid floden. vid 10tiden, stack vi till en pub och mötte upp hans vänner, sen hade vi en himla trevlig kväll där, trots dessa jädra missförstånd hela tiden! vid 3 stängde puben, vi gick till mcdonalds och åt, eller ja, jag stannade utanför och snackade med en av dom andra. sen skulle dom på efterfest, så jag gick hem. efterfesten var nämligen åt helt fel håll än vart jag bor.

idag mår jag förvånansvärt bra och nu ska jag gå ner och hämta min tvätt! JAPP! JAG HAR TVÄTTAT FÖR FÖRSTA GÅNGEN I MITT LIV. nu får vi bara hålla tummarna för att jag inte har råkat krympa något eller nåt åt det hållet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0