okt. 9. 2009.

nu är jag så trött på att leta efter lägenheter så att jag vill spy! dom som jag hittar och vill ha kostar 500 €, det är mycket pengar. MEN jag vägrar dela rum med någon annan. lägenhet är okej att dela, men inte rum för tusingen! jag måste få ha mitt eget rum. har dock hittat en lägenhet som kanske är ganska bra. ska åka och kolla på den på söndag om han som ägde den kunde då. så ni som läser detta!
SKÄNK GÄRNA PENGAR TILL HYRAN! det hade varit jättesnällt.

idag har jag varit och jobbat mitt längsta pass hittills, 9 timmar. imorgon blir det att jobba lika länge till. nu ska jag gå och duscha, koka lite nudlar, sen ska jag sova.

imorgon blir det jobb till 6.30 sen blir det party! WOHO!
på söndag ska det ätas sushi med sushioskuldernafråndublin. dom är konstiga, pudding kan dom äta till frukost (för er som inte vet vad puddingen innehåller, så struntar jag i att berätta det, för ni vill inte veta), men sushi har dom aldrig smakat! tur att exotiska lilla jag från sverige kommer hit och visar dom att det finns saker som är bra mycket godare än pudding! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0