okt. 31. 2009

Godmorgon!
Idag är det den sista oktober och snart är det jul!
Vaknade vid 11 idag och sen dess har jag duschat, ätit frulle och sorterat mina strumpor. Nu förstår jag varför mamma gnäller över att jag bara har svarta strumpor för det är minsann inte lätt att para ihop dom, till sist tog jag bara några och parade ihop, sket fullständigt i om det var rätt eller inte. Men bara för det tänker jag inte sluta använda bara svarta strumpor för jag gillar inte andra färger, det känns fel. Haha.

Ikväll är det som sagt dags för Halloweenfest och jag är jättesugen på det just nu. Men innan dess ska jag gå och handla lite och så ska jag möta upp Shane och gå och köpa sushi! Sen ska vi hit och äta den och fixa kläder till honom, han ska vara utklädd till tjej så det är ju tur att han har mig! :)
Okej, jag längtar mer till sushin än till festen ikväll om jag ska vara ärlig!

Nej nu ska jag nog ta och dammsuga mitt rum, ja ni hörde rätt! Heltäckningsmatta är något av det mest fruktansvärda som har uppfunnits. Jag trodde faktiskt att det utrotades någongång i slutet på 90-talet. Fel hade jag, heltäckningsmatta finns på mitt rum och jag har haft stora funderingar på att dra loss den.


Kommentarer
Postat av: Jonas

Helteckningsmatta <3

2009-11-01 @ 03:21:34
URL: http://jonasfriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0