okt. 30. 2009. baristaelin

japp! jag fick det! woho! numera går jag under namnet ms baristaelin. hahaha!
nej men jag gick dit så att jag var där klockan 2 idag, skulle vara där till 4. klockan 3 sa han att jag kunde gå hem och att jag skulle gå och byta om. jag blev lite orolig och tänkte nej, nu har det skitit sig.
men jag bytade om och gick ut. då sa han:
"ja, jag tänkte att du kunde gå hem nu. du får ju inga pengar för att vara här på prövodagarna och jag vill inte slösa bort din tid på det här."
fan tänkte jag, han är inte nöjd med mig.
sen fortsatte han: "ja, det är ju bättre att du kommer hit på måndag och jobbar och får betalt för det istället för att slösa bort tiden här utan att få betalt för det"
WOHOOOOO! jag blev så glad. jag tror jag sa tack tusen gånger.
haha. så på måndag börjar jag. vi skulle ta det vecka för vecka nu i början och se hur det känns osv. han ville inte skriva ett helttidskontrakt nu meddetsamma om jag nu inte skulle trivas där eller om dom inte skulle trivas med mig. vilket jag förstår.

iallafall när jag var där idag så fick jag stå i kassan lite och jag fick även testa på att göra min första cappucino! det var himla skoj!

tack alla som har hållt tummarna (och tack pappa för att du till och med höll dina stortår) för mig! det hjälpte minsann! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0