okt. 29. 2009. kväll

så nu har det blivit kväll, igen.
jag gick som sagt ut på jakt efter en halloweenkostym innan. jag hittade inget speciellt, så jag bestämde mig för att jag skulle vara catwoman, kanske lätt måste jag medge då det bara behövs lite svarta kläder och ett par kattöron. själv slog jag till med en mask och nej jag menar inte en daggmask utan någon sorts ansiktsmask som tillhörde något kattgrejs. och sen köpte jag lite annat viktigt också.
men det kan nog bli skoj!

ikväll har jag inte gjort så mycket, som vanligt. legat i min säng och kollat på true blood. himla bra serie det där, hur har jag kunnat missa den innan? jag har för övrigt hittat en himla bra hemsida på internet där dom har nästan alla serier och filmer som man kan tänka sig! billigt och bra, man behöver inte ens registrera sig!

nu ska jag ta och sätta igång harry potter, jag ska nämligen spana in om robert pattinsson är lika snygg i den som han är när han spelar edward i twilight. antagligen inte, men man kan ju alltid hoppas!

godnatt!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Gumman. Håller både tummar och stortår för dej idag hoppas verkligen att du får baristajobbet, tror att det hade passat dej. Var snäll och hör av dej så fort du vet. Pussar Pappa

2009-10-30 @ 08:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0