okt. 29. 2009. eftermiddag

kom hem för ett tag sen, gick och tog en dusch när jag kom hem och sen har jag bara legat i min säng och segat och läst tidningar.

det gick bra på jobbet idag, tror jag iallafall. var där bara två timmar sen så pratade jag lite med chefen. han sa att han trodde att jag skulle passa där men att han hade en till som skulle komma under dagen och testa på det precis som jag. så han vågade inte säga något ja eller nej förrän hon hade varit där, vilket jag förstår. så han sa först att han skulle höra av sig ikväll och berätta hur det blir.
sen efter att vi pratat lite till så sa han "äsch, kom en stund imorgon igen och testa på det igen!"
så det känns ganska lovande tycker jag, han vill ju trots allt ha dit mig igen. och dom letade efter 2 nya att anställa, så jag har större chans att bli anställd kan man ju hoppas på!

nej nu ska jag klä på mig något och göra mig i ordning, sen ska jag ut och försöka hitta något som man kan ha på halloween! börjar få lite panik nu.

hörs ikväll! hejsvej!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas verkligen du får jobbet.Mamma håller tummarna.

2009-10-29 @ 17:47:32
Postat av: Helle

Fan ta den chefen om han inte fixar jobb till dig. Hälsa honom från mig. Jag kommer ju snart och klår upp honom om han käftar... Ha ha!!

Syster finns alltid där för dig!!

2009-10-29 @ 20:24:08
Postat av: Elin

Tack Mammi! Du är bäst!

Och tack kära syster! Har jag inte fått något nytt jobb när jag kommer hit får du ringa till din gammla chef och tvinga henne att ge mig ett jobb! ;)

2009-10-29 @ 22:52:19
URL: http://tolvtrettionio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0