okt. 28. 2009

nu är klockan snart 1 här och jag har fortfarande inte orkat gå upp ur sängen. vaknade vid 10 och sen dess har jag legat i min säng och läst tidningar och kollat datorn. jag vet att jag inte har något viktigt att göra idag så det känns inte så farligt. det enda jag faktiskt måste göra idag är att gå och posta ett brev som jag har glömt bort att jag var tvungen att göra för längesen och så ska jag gå och meddela social welfare office att jag har bytat adress. jag har försökt göra det flera gånger innan men där är alltid en timmes kö och jag har inte haft tid att vänta så länge. jag gjorde ett försök igår men då hade dom stängt för 5 minuter sedan. så idag ska jag göra ett nytt försök!

kanske ska jag gå och äta frulle snart? kanske koka lite ägg? hur länge ska äggen koka så att dom blir sådär perfekta? får nog googla det nu.

vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Helle

Ring mammi!!

Hon har full koll på äggen :)

Det var mitt tips de. Puss & kram

2009-10-29 @ 06:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0